جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پروژه بازنگری نیاز سنجی آموزشی تصویب شد

پروژه بازنگری نیاز سنجی آموزشی  تصویب شد
پروژه بازنگری نیاز سنجی آموزش کارکنان شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس تصویب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس /مهرداد زارعی مدیر دفتر آموزش و تحقیقات این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به بروز شرایط جدید؛ بازنگری نیازهای آموزشی کارکنان و به روز آوری آنها مطابق با انتظارات و مسئولیتهای نوین  در دستورکار دفتر آموزش و تحقیقات قرار گرفت و پس از طرح موضوع در کمیته راهبری آموزش و کسب مجوز از این طریق ، نسبت به شناسائی شرکتها و موسسات مجرب در این زمینه اقدام  گردید.

وی افزود :نتایج بررسیها در کمیته راهبری آموزش مطرح و مدیریت عامل و ریاست کمیته راهبری آموزش ، بر اجرائی نمودن ( پروژه بازنگری نیاز سنجی آموزش کارکنان شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس ) تاکید کردند.

زارعی اضافه کرد :در این پروژه ، ضمن بررسی وضعیت موجود شرکت و اهداف و استراتژی ها و اقدامات  آموزشی انجام شده ، نسبت به بازنگری نیازهای آموزشی و تدوین نیازهای آموزشی جدید کارکنان اقدام می گردد.

او گفت :در این پروژه ضمن بررسی مستندات و شناسنامه های آموزشی ، شرح مشاغل ، مصاحبه با کارکنان ، سرپرستان و مدیران وتعریف الگوهای استانداردی نوین  نیاز سنجی ، نیازهای نوین آموزشی به همراه  سر فصل و سیلابس دوره ها ، اهداف رفتاری دانشی ، مدت و سطح دوره ها جهت یک بازه زمانی 5 ساله طراحی و تدوین می میشود.  

۱۷ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۳,۶۸۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222