پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه سیستم مدیریت دانش شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس طراحی و اجرا شد

سامانه سیستم مدیریت دانش شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس طراحی و اجرا شد
به همت یکی ازمهندسین دفتر راهبری سیستم این شرکت و برای اولین بار سامانه سیستم مدیریت دانش شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس طراحی و اجرا گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس /سید رضا پیشوا طراح و مجری این سامانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس گفت : این نرم افزار بر پایه زبان برنامه نویسی  ASP.NET وبانک اطلاعاتی SQLSERVER نگارش و اجرا گردیده است و در مدت زمان کمتر از 3 ماه تکمیل شده است .

وی افزود : در این نرم افزاز ماژول هایی مانند درخت واره شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس تعیین  و سطوح دسترسی به درخت واره برای گروهها همراه با  تعیین گروه های دسترسی و انتساب افراد و گزارش گیری بر اساس کلمات کلیدی پیشبینیی شده است .

پیشوا ادامه داد:در بخش مشاهده درخت واره شرکت ،اطلاعاتی مانند : اسناد فنی نظیر مستندات جمع آوری شده در تعمیرات دوره ای اطلاعات آمار و مستندات مربوط به HSE و دستوالعمل ها و موارد کاربردی دیگر اضافه شده است .

کارشناس راهبری سیستم های شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس با اشاره به قابلیت افزایش شاخه های مورد نیاز در این سامانه تاکید کرد :پس از راه اندازی آزمایشی و موفقیت اجرا ی این سامانه نیاز سنجی لازم صورت میگیرد و شاخه های مورد نیاز افزایش خواهد داشت .

پیشوا با اشاره به ماژول گزارش گیری در سامانه که بر اساس کلمات کلیدی تنظیم شده است نیز گفت : امکان جستجو بر اساس کلمات کلیدی که بصورت خودکار برای هر سند در نظر گرفته شده است وجود دارد .

پیشوا ادامه داد: این طرح در جلسه داخلی دفتر معاونت فنی و مهندسی شرکت تصویب گردیده است و با توجه جلسات کارشناسی بعدی صورت گرفته مقرر است جهت هر یک از مدیران و کارکنان دسترسی مورد نظر ایجاد گردد .

شایان ذکر است : این سامانه از طریق وبسایت داخلی شرکت قابل مشاهده خواهد بود .

۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۵۲
تعداد بازدید : ۱,۹۶۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222