شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری بزرگترین پیاده روی خانوادگی نیروگاه کازرون

برگزاری بزرگترین پیاده روی خانوادگی نیروگاه کازرون
بزرگترین همایش ورزشی نیروگاه کازرون با حضور تعداد زیادی از خانواده های کارکنان نیروگاه در حاشیه ی کوه شمالی شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش روبط عمومی نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون / در پایان دیماه سال جاری تعداد کثیری از کارکنان نیروگاه و خانواده های آنان  طی برنامه ای از پیش تعیین شده و با حرکتی باشکوه و نمادین  به منظور ایجاد همبستگی ، همیاری و حفظ سلامتی گروهی بزرگترین پیاده روی خانوادگی نیروگاه را رقم زدند.

بر اساس این گزارش  در این مراسم که  مهندس بازیار  مدیر نیروگاه و تنی چند از مسئولین واحدها نیز در آن حضور داشتند، از پارک پیروز واقع در ضلع شمالی بیمارستان ولی عصر (عج) با حمل پرچم های جمهوری اسلامی و پلاکادر نیروگاه آغاز شد و در حاشیه ی کوه طالقانی تا امتداد گلزار بهشت زهرا (س) ادامه یافت.

این گزارش ادامه داد: در انتهای مسیر مراسم قرعه کشی با اعدادی که از آغاز مسیر در بین خانواده ها توزیع شده بود برگزار گردید و به 20 نفر از آنان جوایزی اختصاص یافت.

در پایان نیز مدیر نیروگاه طی مراسمی در پارک طالقانی  با ابراز تشکر از همه ی شرکت کنندگان و آرزوی تندرستی برای آنان به برندگان قرعه کشی جوایزی اهدا کرد.

لازم به یاد آوری است که هر ساله برنامه های متنوع ورزشی ، سیاحتی ، فرهنگی و هنری جهت کارکنان  و خانواده های آنان در نیروگاه و در سطح شهرستان و استان برگزار می گردد که با استقبال قابل توجهی  روبرو می گردد.   

۵ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۱
تعداد بازدید : ۳,۷۳۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222