شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد شد

مهندس راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد شد
طی حکمی از سوی " مهندس حائری" مدیرعامل شرکت توانیر ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

علی مراد نوروزی معاون منابع انسانی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از انتصاب مدیر سابق نیروگاه گازی بوشهر به مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت با هماهنگی صورت گرفته تعدای از مدیران و معاونان این شرکت در آئین تودیع و معارفه این همکار گرامی حضور یافتند .
وی گفت: " مهندس داوود راهزادی " بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد منصوب و در هفته جاری سکان مدیریت این شرکت را بدست گرفت.
نورزی ادامه داد: مهندس داوود راهزادی " 44 ساله بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت برق در استان های بوشهر ، فارس و کهگیلویه و بویراحمد را با خود به همراه دارد.
وی ادامه داد: مدیریت 12 ساله نیروگاه برق بوشهر بعنوان یکی از قدیمی ترین نیروگاه های برقی کشور از مهمترین دوران مدیریتی وی محسوب می شود که در آن زمان همکاری و همراهی این فرد خدوم برای شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس مثال زدنی و فراموش نشدنی است .
معاون منابع انسانی شرکت مدیریت تولید برق جنوب افزود :مهندس راهزادی " سابقه جانشینی مدیریت برق بویراحمد و مسوولیت درآمد مشترکین برق این شهرستان را نیز برعهده داشته است و شرکت مدیریت تولید برق جنوب برخود فرض می داند تقدیر و انتصاب شایسته و بایسته ایشان به مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را به مردم کهگیلویه و بویراحمد ، مجموعه مدیریتی این استان و همکاران شرکت توزیع نیروی برق این استان صمیمانه تبریک عرض نماید .

۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۶
تعداد بازدید : ۳,۶۹۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222