جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعمیرات پیش بینی شده نیروگاه ها در زمان مقرر انجام میشود

تعمیرات پیش بینی شده نیروگاه ها در زمان مقرر انجام میشود
معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از انجام تعمیرات و بازدید های پیش بینی شده نیروگاه های تحت مدیریت این شرکت در نیمه دوم سال 93 خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس مهندس رضا بامیان معاون مهندسی  وبرنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس با اعلام این خبر گفت : این بازدید ها به همراه تعمیرات پیش بینی شده از مهر ماه سال جاری با همکاری واحد های تعمیرات نیروگاه انجام میشود.

وی در این باره گفت : تعمیرات پیش بینی شده از مهر ماه سال جاری آغاز و تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت که در آن واحد های مشخص شده در نیروگاه ها به منظور آماده سازی هرچه بیشتر ، به منظور حداکثر استفاده در تابستان سال بعد تحت تعمیر قرار میگیرد.

بامیان ادامه داد: در این دوره از تعمیرات بازدید واحد 1 گازی نیروگاه کازرون را در برنامه خواهیم داشت که در این بازدید تعویض پره ثابت ردیف اول نیز انجام میشود.

وی ادامه داد:بازدید از مسیر داغ واحد 2 و همچنین تعمیرات اساسی upgrading واحد 3  و بازدید از پره های توربین واحد 5 از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دوره خواهد بود .

بامیان افزود : واحد شماره 4 و6 نیروگاه کازرون نیز مورد بازدید 8 هزار ساعته قرار می گیرید که این مهم توسط بخش تعمیرات مکانیک همین نیروگاه انجام میشود .

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس همچنین با اشاره به انجام اورهال ژنراتور واحد 3 بخار نیروگاه کازرون افزود :تعمیرات بویلر ها  که هر کدام حداقل 35 روز خواهد بود در واحد بخار یک و سه این نیروگاه انجام میشود که در این دوره بویلر شماره 3 از واحد 2 بخار نیز تعمیرات 35روزه ای به منظور تعویض لوله های صدمه دیده بویلر  خواهد داشت .

بامیان همچنین به تعمیرات پیش بینی شده  در واحدهای یک تا شش نیروگاه جهرم اشاره کرد و ادامه داد:بازدید 4 هزار ساعته هر کدام به مدت 6 روز توسط واحد تعمیرات مکانیک  این نیروگاه از واحد های مذکور انجام میشود  که در صورت نیاز بخشی از  قطعات مسیر داغ واحدها تعویض خواهد شد .

بامیان ادامه داد: واحدهای دو و سه نیروگاه جهرم بهمن ماه جاری مورد بازدید 8 هزار ساعته قرار میگیرد و از پره های توربین بوسیله بروسکوپ بازدید خواهد شد .

 معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس در ارتباط با تعمیرات در نیروگاه کنگان نیز گفت : اتاق  احتراق واحد های یک ، سه ،چهار و پنج  این نیروگاه از مهر ماه سال جاری تا بهمن ماه مورد بازدید قرار میگیرد .

وی با اشاره به اینکه در واحد 2 نیروگاه کنگان نیز یک دوره 50 روزه  تعمیرات اساسی  خواهیم داشت  که در آذر ماه سال جاری انجام میشود افزود : همچنین واحد های 6 و 7 نیروگاه کنگان نیز در  دی ماه سال جاری مورد تعمیرات اساسی 80 روزه قرار میگیرد  .

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس در پایان با اشاره به انجام بازدید اتاق احتراق واحد های1و 2 نیروگاه بوشهر  اظهار امیدواری کرد تمام  عملیات پیش بینی شده طبق برنامه ی زمان بندی انجام شود. 

۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۳,۲۳۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222