جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید از روند مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی انجام شد

بازدید از روند مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی انجام شد
با حضور رییس و کارشناسان مدیریت اسناد شرکت توانیر بازدید از روند مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس انجام شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس با حضور رییس  و کارشناسان گروه مدیریت اسناد شرکت توانیر بازدید از روند مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس انجام شد .

بر اساس این گزارش : در این بازدید که به درخواست معاونت منابع انسانی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس انجام شد  یک گروه کارشناسی از دفتر مدیریت اسناد شرکت توانیر در حوزه ستادی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس حضور یافته و ضمن بازدید از بایگانی پرسنلی در جریان روند مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است :این گروه پس از بازدید از روند انجام کار در خصوص انجام مکانیزاسیون پرونده های پرسنلی راهکارهای مناسبی را پیشنهاد دادند.

بر اساس این گزارش  در این بازدید علیمراد نوروزی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توضیحاتی را در خصوص اهمیت تبدیل بایگانی فیزیکی به بایگانی الکترونیکی ارائه داد و گفت :منابع انسانی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس دارای  تیم منسجمی است که میتوانیم از این طریق ساماندهی  پرونده ها، کنترل و نظارت را همراه با برنامه ریزی  مدون و منظمی انجام دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس در ادامه این جلسه نصرالله هوشیار مدیر امور کارکنان شرکت نیز از روند انجام ساماندهی فیزیکی پرونده ها توضیحاتی ارائه داد و بر تسریع در انجام این مهم تاکید نمود .

۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۲,۹۷۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222