پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هدف نهایی آموزش کارکنان کارایی و اثربخشی بیشتر و بهتر است

هدف نهایی آموزش کارکنان کارایی و اثربخشی بیشتر و بهتر است
مدیر دفتر آموزش و تحقیقات شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس / هدف نهایی آموزش کارکنان کارایی و اثربخشی بیشتر و بهتر است

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس / مهرداد زارعی مدیر دفتر آموزش و تحقیقات این شرکت در حاشیه جلسه بررسی روند اجرایی دوره های  آموزش که در محل حوزه ستادی و با حضور نمایندگان آموزش  نیروگاه ها برگزار شد  گفت : بررسی و آگاهی از نتایج و بازده آموزش کارکنان، لازمه فرایند آموزش است و با این کار است که حلقه آموزشی تکمیل می‌شود.

وی افزود :  درحقیقت ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی از یک سو، آیینه ای فراهم می آورد تا مدیران و کارکنان سازمان تصویری روشن تر از چگونگی کم و کیف فعالیت های آموزشی به دست آورند و از سوی دیگر ، برنامه ریزان و کادر آموزشی سازمان را مجهز می سازد تا نسبت به جنبه های مثبت و منفی برنامه آگاهی پیدا کنندو از این راه به اثربخش کردن برنامه‌ها و فعالیتهای آموزشی نیروی انسانی یاری برسانند .

زارعی ادامه داد: برنامه‌ریزی آموزشی در سازمانهای امروزی از جایگاه ویژه ای برخوردار شده است و این به خاطر آن است که با برنامه های مدون آموزشی می توان یادگیری را در سازمان نهادینه کرد .

او گفت :در حقیقت، ارزیابی اثربخشی آموزش یعنی اینکه تا اندازه‌ای تعیین کنیم ، آموزشهای انجام شده تا چه حد منجر به ایجاد مهارتهای مورد نیاز سازمان به صورت عملی و کاربردی شده است که  در همین رابطه برخی از دلایل سنجش اثربخشی دوره های آموزشی را در این جلسه یاد اور شدیم .

زارعی  افزود :وجود یک برنامه ارزیابی آموزشی در سازمان فرصتی را فراهم می آورد که برخی معیارهای ذهنی به صورت عینی و مشخص تری مورد استفاده قرار گیرند که این مهم با شنیدن نقطه نظرات  نمایندگان آموزش نیروگاه ها و ایجاد شفافیت های لازم جهت انعکاس به کمیته راهبردی این شرکت انجام میشود .

۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۶۸۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222