جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سازمان‌هایی که نیاز اصلی کارکنان خود را تشخیص داده اند از شهرت بیشتر ومدیریت موثرتری برخوردار هستند

سازمان‌هایی که نیاز اصلی کارکنان خود را تشخیص داده اند از شهرت بیشتر ومدیریت موثرتری برخوردار هستند
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس : سازمان‌هایی که نیاز اصلی کارکنان خود را تشخیص داده اند از شهرت بیشتر ومدیریت موثرتری برخوردار هستند

به گزار ش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس : فرید مهرآیین مدیر عامل این شرکت  در حاشیه جلسه شورای مدیران و معاونین که در نیروگاه گازی کنگان برگزار شد افزود : سازمان‌هایی که نیاز اصلی کارکنان خود را تشخیص داده و تلاش می‌کنند که به آن رسیدگی کنند، از شهرت بیشتر، مدیریت موثرتر و محیط کاری وظیفه شناس‌تری نسبت به دیگران برخوردار هستند
او گفت : برای کمک به کارکنان جهت انجام کار به روش موثر، مدیران بایدفعالانه کارکنان را تشویق کنند که مراقب وضعیت جسمی خود باشند   همچنین باید دانست  با توجه به رسالت مهم شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس که تولید برق مطمین و پایدار است مدیران این شرکت باید به کارکنان‌ بگویند که کار آن‌ها هر روز در زندگی دیگران تفاوتی ایجاد می‌کنند.
مهر آیین با بیان اینکه عواطف تعیین می‌کنند که انسان‌ها چقدر خوب یا موثر کار می‌کنند افزود : مدیرانی که متوجه احساسات کارکنان خود بوده و مطابق این احساسات مدیریت می‌کنند، می‌توانند موجب ارتقای بهره‌وری شوند.
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس اضافه کرد : احساسات کارکنان یا انرژی عاطفی در چهار «حیطه» جای می‌گیرد: «بقا، فرسودگی شغلی، احیا و کارایی» و مدیران باید به کارکنان خود کمک کرده تا از فرسودگی شغلی جلوگیری کرده و وارد حیطه کارایی شوند، در این حیطه آن‌ها احساس «آرامش، خوش‌بینی» کرده و احساس می‌کنند که چالش را رد کرده و نیروی تازه‌ای یافته‌اند
مهرآیین ادامه داد: مدیران باید «مدیر ارشد انرژی‌دهنده» باشند و کارکنان را تشویق کنند که در حیطه «کارایی» کار کنند، با عواطف مثبت به آن‌ها الهام بخشیده و به ایشان کمک کنند تا انرژی و انگیزه خود را بازیابند.
وی تاکید کردمدیران باید اول از همه به روحیه پرسنل  آسیب نزنند و  این آگاهی را داشته باشند که برای انگیزه دادن به کارکنان، نباید از عواطف منفی استفاده کنند.
وی هچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مشتری مداری و احترام به ذینفعان گفت : یکی از مهمترین عوامل موفقیت، مشتری مداری در سازمان است که کلید ورمز موفقیت اجرای عملی مفهوم مشتری مداری ، در استراتژی سازمان نهفته است
او گفت : این استراتژی باید مبتنی بر حل مساله و مشکل مشتری از طریق شناسایی نیازهای آشکار و پنهان او در حال و آینده باشد.
وی با اشاره به به حضور پیمانکاران مختلف در شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس افزود : صنعت برق در سطح ملی و جهانی به طور روزافزونی در حال رقابتی شدن است به علاوه دوره عمر سیستم های فرسوده به دلیل تغییرات مداوم فن آوری و نیز نیازهای مشتریان در حال کوتاه شدن است.
مهر آیین ادامه داد: در چنین محیطی بالطبع یک سازمان هیچ گونه حق انتخابی نخواهد داشت بجز آنکه نیازهای آینده را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را تامین نماید.
وی تاکید کرد : تامین نیازها در حال حاضر نیز به تنهایی کافی نیست، زیرا شرکتهایی در ارائه خدمات جدید موفق بوده اند که توانسته اند به نیازهای آینده پی ببرند.

 مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس در پایان نیز ضمن اشاره به وجود روحیه  کار و نشاط در نیروگاه گازی کنگان از حضور تیم مدیریتی شرکت در این نیروگاه تقدیر نمود .

شایان ذکر است: در طول مدت حضور مدیر عامل این شرکت در نیروگاه گازی کنگان جلساتی با حضو ر کارشناسان برگزار شد که پرسنل ضمن قدردانی از سیاست های جدید مدیریتی بر پیگیری مسایل از طریق گفتگو تاکید کردند . 

۱۸ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۴۴۸

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222