سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تقدیر مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از فعالت های انجام شده در نیروگاه گازی بوشهر

تقدیر مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از فعالت های انجام شده در نیروگاه گازی بوشهر
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از فعالیت های انجام شده در نیروگاه گازی بوشهر تقدیر نمود

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس /فرید مهر آیین مدیر عامل این شرکت ،همزمان با برگزاری جلسه شورای معاونین و مدیران در نیروگاه گازی بوشهر افزود : در سال جاری با توجه با سیاست های  این شرکت و شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و تلاش پرسنل زحمتکش نیروگاه گازی بوشهر پروژه های بسیار ارزنده ای انجام شده است .

وی افزود : این پروژه ها در راستای افزایش آمادگی و توان واحد های نیروگاه و اصلاح و بهینه سازی واحد ها و همچنین اصلاح و بهینه سازی تاسیسات ساختمان  در نیروگاه بوشهر تعریف و انجام گردید که از مهمترین پروژه های فوق می توان به اصلاح سیستم حفاظت و کنترل دمای روغن توربین نام برد .

مهر آیین ادامه داد:پروژه های مهمی مانند توسعه مامور سرای نیروگاه و ترمیم نمای ساختمان و اصلاح و بازسازی اتاق ریموت بهره برداری نیز در دستور کار قرار گرفته است که  ارزیابی  ما از  انجام این پروژه ها مثبت است و با عنایت به تلاش پرسنل زحمتکش نیروگاه گازی بوشهر امید داریم که روند پیشرفت کار به همین کیفیت ادامه یابد .

مهر آیین در خاتمه افزود :تمام تلاش ما در مدیریت تولید برق جنوب فارس بر این مبناست که در جهت اهداف کارفرمایان فعالیت ها انجام و حاصل این عملکرد رضایت ایشان  باشد .

 شایان ذکر است :جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس از صبح امروز  19 آذر ماه جاری و به میزبانی نیروگاه گازی بوشهر در حال برگزاریست.

۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۲,۴۷۹

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222