پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پتانسیل های شرکت مدیریت تولیدبرق جنوب فارس کم نظیر است

پتانسیل های شرکت مدیریت تولیدبرق جنوب فارس کم نظیر است
مدیر عامل شرکت مدیریت تولیدبرق جنوب فارس در دیدار با مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق فارس گفت: پتانسیل های شرکت مدیریت تولیدبرق جنوب فارس کم نظیراست

 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس :فرید مهر آیین مدیر عامل این شرکت در دیدار با مهندس روزیطلب مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق فارس با بیان این مطلب افزود : تلاش ما در دوره جدید مدیریتی براصلاح  شرح وظایف و استفاده بهینه از پتانسیل های کم نظیر شرکت بوده است .

وی اضافه کرد : پتانسیل های شرکت مدیریت تولیدبرق جنوب فارس کم نظیراست  لذا نظارت های دقیق خود را در زمینه های مختلف فنی ، مالی و بازرگانی افزایش داده ایم تا مالکین نیروگاه ها با اطمینان خاطر نسبت واگذاری امور بهره برداری به این شرکت اقدام نمایند .

مهر آیین ادامه داد: تاکید ما بر حفظ توانمندی های این شرکت به جهت استفاده هرچه بهتر از فضای تخصصی و فنی موجود است  و در این راستا از هرگونه کمکی به پرسنل در آموزش های بیشتر دریغ نخواهیم کرد .

وی ادامه داد: آموزش و کنترل کیفیت دو بحث مهم و اساسی پیش روی ماست که با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی انجام خواهد شد .

مهر آیین ادامه داد: مباحث امور پرسنل وهمکاران در نیروگاه های بوشهر و کنگان که ممکن است دغدغه هایی برای آن ها ایجاد نماید با جدیدت مورد پیگیری است و با جلسات برگزار شده در هر یک از نیروگاه های مذکور که همراه با حضور معاونین و مدیران شرکت بوده است در حال رفع و بهبود است .

در ادامه این جلسه  مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق فارس نیز ضمن تاکید بربه حداقل رسیدن مشکلات گفت : آرزودارم تیم جدید مدیریتی در جهت پیشبرد اهداف خود موفق باشد .

۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۰۶
تعداد بازدید : ۲,۶۹۲

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222