پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توجه به منابع انسانی برای سازمانی که می‌خواهد پویا باشد و رشد کند، حیاتی است

توجه به منابع انسانی برای سازمانی که می‌خواهد پویا باشد و رشد کند، حیاتی است
مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس :توجه به منابع انسانی برای سازمانی که می‌خواهد پویا باشد و رشد کند، حیاتی است و این شرکت اهم برنامه های خود را در این جهت در دستور کار قرار داده است

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس فرید مهر آیین مدیر عامل این شرکت  یکشنبه   سی ام مهر ماه جاری در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی کازرون با بیان این مطلب افزود : برخلاف دیگر منابع، منابع انسانی دارای ظرفیت‌های نامحدود می‌باشد  و هر سازمانی که می‌خواهد پیشرفت کند و در بازار امروز که به سرعت تغییر می‌کند پویا و موفق باشد، به توجه جدی نسبت به منابع انسانی نیاز دارد.

وی افزود : سازمان‌ها تنها از طریق تلاش‌ها و قابلیت‌های منابع انسانی خود می‌توانند پیشرفت کرده و به موفقیت برسند و دراین زمینه کارمندان باید دائما در حال آموزش قابلیت‌های جدید یا افزایش قابلیت‌های قبلی و استفاده از آنها باشند.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس ادامه داد: حتی سازمانی که به رشد کافی رسیده است نیز باید خودش را با محیطی که دائما در حال تغییر است وفق دهد و هیچ سازمانی نیست که نیاز به آموزش و رشد و توسعه‌ی قابلیت‌هایش نداشته باشد.

وی افزود : توسعه‌ منابع انسانی فرایندی است که کارمندان را به عنوان منابع انسانی تعریف می‌کند و اعتقاد دارد که منابع انسانی ارزشمندترین دارایی سازمان هستند و به همین دلیل تأکید آن بر توسعه‌ منابع انسانی در سازمان است وبه کارمندان سازمان کمک می‌کند تا قابلیت‌های عمومی خود را در رابطه با شغل فعلی‌ شان افزایش دهند.

 این مقام مسئول با اشاره به اهمیت روحیه‌ی تیمی در بین کارمندان اضافه کرد :تیم مدیریت فعلی شرکت تلاش دارد تا با ایجاد محیطی سالم برای رشد و توسعه‌ی سازمانی حرکتی جدید ایجاد نماید .

وی با بیان اینکه توسعه‌ منابع انسانی یک سیستم است که از زیرسیستم‌های زیادی تشکیل شده است افزود :  تمامی این زیرسیستم‌ها در هم تنیده هستند و تمام تصمیم گیری های ما در هیات مدیره شرکت بر همکاری بین این زیرسیستم‌ها تأکید دارد.

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس با تاکید بر این موضوع که برنامه ای در جهت تعدیل  نیروی انسانی در بخش ها و یا حذف  و انتقال بخش ستادی شرکت در دستور کار نیست افزود : هدف ماتوسعه‌ی فرهنگی سازمانی است که در آن رابطه‌ی خوبی بین بالا‌ دست و پایین دست و انگیزه، کیفیت و حس تعلق به سازمان وجود دارد.

وی گفت :سعی  میکنیم با نگرشی جدید قابلیت‌ها را در سطح فردی، بین‌فردی، گروهی و سازمانی در جهت اهداف سازمانی افزایش دهیم  و رفاه کارکنان که یکی از مهمترین نیازهای آن هاست را  به بهترین شکل ممکن برآورده نماییم.

مهر آیین در پایان ضمن ارزوی توفیق برای تمامی همکاران و با تاکید این نکته  که توسعه فرایندی است که باید همیشه و در همه‌ی مراحل زندگی وجود داشته باشد افزود : یک فرایند اصولی و مداوم برای توسعه فعالیت های جاری شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس در دستور کار قرار گرفته است که با همت کارکنان پر تلاش این شرکت و با حرکتی سریع بزودی عملیاتی خواهد شد .  

 

۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۰۵
تعداد بازدید : ۳,۰۹۴

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222