جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسابقه پیام کوتاه انوار هدایت برگزار می شود

مسابقه پیام کوتاه انوار هدایت برگزار می شود
همزمان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع) ، مسابقه پیامکی (انوار هدایت ) برگزار میشود

 به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس، همزمان با  رحلت حضرت رسول  اکرم (ص)  و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وشهادت امام رضا (ع) ، مسابقه پیامکی (انوار هدایت )  ویژه همکاران و خانواده های کارکنان شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس  برگزار میشود .

 براساس این گزارش : اشاعه و ترویج فرهنگ شیعی و گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین از جمله اهداف این مسابقه بیان شده است .

این گزارش حاکی است : علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه  میتوانند تا پایان روز شنبه 21  آذر ماه جاری  بهترین دلنوشته و پیامک های خود را با موضوع رحلت حضرت رسول  اکرم (ص)  ،شهادت امام حسن مجتبی(ع) و  شهادت امام رضا (ع) به شماره 5000102307738 ارسال نمایند .

این گزارش ادامه داد: آثار ارسالی باید تولیدی و بصورت فارسی و حداکثر 700 کاراکتر معادل 10 صفحه پیامک فارسی باشد و در ذیل کلیه آثار ارسالی نام و نام خانوادگی و شماره تماس قید گردد.

در این گزارش تاکید شده است  : تنها آثار ارسال شده در تاریخ ذکر شده بررسی خواهد شد و به 6 اثر برتر مسابقه هدایایی اهدا می گردد.

 

۱۳ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۵۰۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222