پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پایان مسابقات دو استقامت در نیروگاه جهرم

پایان مسابقات دو استقامت در نیروگاه جهرم
مسابقات دو استقامت ویژه کارکنان شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس / در این مسابقات که بمدت یک روز و به میزبانی نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم و در رشته دو استقامت برگزار شد تعداد  30نفر از  همکاران این شرکت حضور داشتند.

 بر اساس این گزارش : دراین دوره از مسابقات که در 5 رده سنی و در مسافت های یک تا پنج هزار متر برگزار شد نفرات برتر معرفی شدند .

 این گزارش حاکی است :در رده سنی زیر 30 سال شرکت کنندگان در مسیری به طول  5هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان : آقایان میلاد حیدرپور از نیروگاه بوشهر مقام اول ،مجتبی یونسی از نیروگاه جهرم مقام دوم و مهدی کاردان از حوزه ستادی مقام سوم را به خود اختصاص دادند .

این گزارش ادامه داد: در رده سنی 30 تا 35 سال شرکت کنندگان در مسیری به طول 4 هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداخت  و در پایان : آقایان رسول اب روشن از نیروگاه جهرم ،مقام اول ، بهمن اسفندیاری از نیروگاه جهرم  مقام دوم و مجید گرانپایه از حوزه ستادی مقام سوم را به خود اختصاص دادند .

در این گزارش امده است : در رده سنی 35 تا 45 سال نیز شرکت کنندگان در مسیری به طول 3 هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان : آقایان محمد کریم صادقی از نیروگاه کازرون مقام اول ، سعید صابری از نیروگاه کازرون مقام دوم و علی تیموری از حوزه ستادی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس :در رده سنی 45 تا 50 سال نیز شرکت کنندگان در مسافتی 2 هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند  و در پایان آقایان علیمراد نوروزی از حوزه ستادی مقام اول ،رضا اسعدی از نیروگاه کازرون مقام دوم ،مجید مشی از نیروگاه کازون مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

این گزارش ادامه داد: در رده سنی بالای 50 سال نیز شرکت کنندگان  در مسیر پیش بینی شده ی 1000 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان آقایان غلام حسین عزیز زاده دشتی از نیروگاه بوشهر مقام اول و  عبدالحمید دبیری مقام دوم را به خود اختصاص دادند .

بر اساس این گزارش : این دوره از مسابقات که از جمله مصوبات کمیته فرهنگی ورزشی شرکت مدیرت تولید برق جنوب فارس بوده است که با همکاری و میزبانی مناسب نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم برگزار شد .

۱۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۴,۸۳۶

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222