جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تمرکز بر بهبود مستمر و ر شد و تعالی سازمان مهمترین رویکرد هیات مدیره جدید شرکت است

تمرکز بر بهبود مستمر و ر شد و تعالی سازمان مهمترین رویکرد هیات مدیره جدید شرکت است
معاون منابع انسانی و توسعه شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس: تمرکز بر بهبود مستمر و ر شد و تعالی سازمان در دستور کار قرار گرفته است و این مهمترین رویکرد هیات مدیره جدید شرکت است

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس : علیمراد نوروزی معاون منابع انسانی و توسعه این شرکت در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این شرکت افزود : در سال 95 و بخصوص در اوایل سال جاری با چالش های بزرگی مواجه بوده ایم که شرکت را از نظر نمودار بلوغ سازمانی به سمت افول سوق می داد.
وی گفت : در چند  ماه گذشته شاهد تغییرات اساسی در نگرش و رویکرد هیأت مدیره بوده ایم که تمرکز بر بهبود مستمر و ر شد و تعالی سازمان از مهمترین آنها می باشد.
نوروزی افزود : در این راستا توجه به چالش ها و دغدغه های کارکنان که ارزنده ترین سرمایه شرکت می باشند و همچنین پیگیری مجدانه در پرداخت مطالبات آنها مهمترین مسأله ای بوده که مورد توجه قرار گرفته است .
معاون منابع انسانی و توسعه شرکت ادامه داد: اگر چه امروزه همه شرکت ها با چالش نقدینگی دست و پنجه نرم می کنند ولی تلاش شد تا دو نوبت از کارانه و بخشی از بسته رفاهی کارکنان پرداخت شود .
وی با اشاره به  اقدامات انجام شده جهت امور رفاه کارکنان افزود :تجهیز مهمانسرا ها به نحو مطلوب جهت استفاده کلیه پرسنل و  حضور در مسابقات فوتسال و والیبال صنعت آب و برق وزارت نیرو،از جمله اقدامات مثبت صورت گرفته در مجموعه شرکت است .
نوروزی گفت :برگزاری جلسات مدیران و شورای معاونین به صورت منظم ماهیانه، تشکیل کمیته عالی HSEو حضور مستمر در جلسات ماهیانه ، برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با سیستم یکپارچه مدیریت به منظور تمدید گواهینامه IMS و انعقاد قرارداد با شرکت توف، اخذ گواهینامه صلاحیت ایمنی و پیگیری صلاحیت اداره کار جهت حضور در مناقصات تعمیرات،ملاقات با کارکنان ، تأکید بر برگزاری دوره های آموزش تخصصی در داخل شرکت با استفاده از تجارب و دانش متخصصین شرکت و اساتید خارج ازشرکت ، برگزاری دوره های آموزشCPR ، واکنش در مقابل زلزله ، طب سنتی و .... از اهم فعالیت هایی است که توجه به امنیت شغلی و تعلق سازمانی کارکنان را در بردارد .
اوبا اشاره به بازنگری ساختار سازمانی حوزه ستادی و پیگیری جهت تقویت شرکت از لحاظ رقابت پذیری و پیگیری جهت اخذ مجوز های لازم از  شرکت نفت افزود : به منظور حضور در مناقصات تعمیراتی وزارت نفت و پتروشیمی ها این مهم پیگیری شده است .
وی افزود : پیگیری مستمر جهت حل و فصل نمودن چالش نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم و وصول مطالبات شرکت در این دوره مدیریت از جمله فعالیت های چشمگیری  است  که نقطه امیدی بر بهبود وضعیت شرکت می باشد .
نوروزی در پایان تاکید کرد : با توجه به اینکه هیات مدیره شرکت بر بهره وری نیروی انسانی ، مشتری مداری وکسب رضایت مالکین و همچنین توجه به تأمین کنندگان وپیمانکاران تأکید بسزایی دارد امید داریم با تعامل متقابل ، تلاش مضاعف همکاران و همت مجدانه به همراه ارتباط صمیمانه به اهداف عالیه سازمان دست یابیم .

۱۹ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۵۸
تعداد بازدید : ۲,۲۴۷

نظرات بینندگان


نام را وارد کنید
پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


تماس با ما

آدرس :شیراز - حد فاصل پل حر و پل باغ صفا
خیابان ساحلی جنوبی جنب فرمانداری

شرکت مدیریت تولید برق جنوب فارس
پست الکترونیک: tolid.joonoob@sfpgmc.co.ir
صندوق پستی:66633-71357

 (برای تاییدیه فاکس با شماره داخلی 124 تماس بگیرید)

امور مالی : 32307739 

تاییدیه فاکس : شماره داخلی124---مدیریت:07132307739-داخلی 222